syurga novel

Friday 28 June 2013

403. Permata Asmara - Rozita Abb Wahab



  • Sakitnya hati tatkala melihat kekasih hati digoda teman baik sendiri. Terseksa jiwa raganya. Terbakar perasaannya. Sandiwara apakah lagi yang ingin dipertontonkan kepadanya? Sampai bila ingin didera hatinya? Bukan sekali Azlinda memperlakukan Nurin begitu, berkali-kali… hingga takut untuk jatuh cinta lagi… takut dikhianati… takut cintanya bertukar menjadi mimpi-mimpi negeri. 

  • Namun tidak untuk cintanya kali ini. Adam adalah nyawanya…. Memiliki Adam adalah impiannya demi masa depan yang lebih bermakna. Lalu Nurin bangkit memperjuangkan haknya yang baru bermula. Namun sekali lagi impiannya berantakan, percintaannya dan Adam ditentang… terhalang. Menjadikan hatinya duka lara. Iskandar hadir bagi menamatkan riwayatnya. 

  • Menuntut cintanya yang telah jauh Nurin lontarkan ke tengah belantara. Mengutipnya, Nurin tidak mahu membunuh impian masa depan. Apatah lagi menelan sisa-sisa kasih yang telah Azlinda tinggalkan untuknya. Kerana baginya cinta suci hanya hadir sekali, bukan berkali-kali. Lalu bersama Adam, Nurin kembali menggilap permata asmara yang hampir pudar warnanya….

No comments:

Post a Comment