syurga novel

Thursday 27 June 2013

400. Aku Berserah - Ummi Ariza





"Papa nak sangat aku menikahi kau.... sebenarnya aku telah pun mempunyai pilihan sendiri. Cukuplah kalau aku beritahu padamu yang perkahwinan ini hanya untuk mengaburi mata kedua orang tua kita dan aku telah putuskan perkahwinan ini hanya akan bertahan selama setahun" - Fahrin Daniel

"Bad sanggup tunggu... lepas segalanya berakhir antara Safi dan Fahrin, Bad sedia mengambil Safi sebagai isteri." - Badrul 

"Kau nak bebas ya... kau nak bersama dengan buah hati kau si Bad tak guna itu. Jangan korang ingat hidup korang akan bahagia. Aku pun dah tak sanggup hidup dengan perempuan curang macam kau!" - Fahrin Daniel

Semankin kuat dia membenci lelaki itu semakin kuat cintanya untuk Fahrin. Safiyah sendiri tidak mengerti akan perasaannya. - Safiyah

"Tolong jangan buat abang macam ni... abang cintakan safi. Abang ikhlas cintakan Safi.. berilah abang peluang membuktikannya." - Fahrin Daniel

"Maafkan dia? Dan lupakan semua yang terjadi? Bukan mudah Fida... dia hancurkan hatiku, bukan itu saja dia remukkan hati ini sekali. Kerana dia, aku jadi begini dan kerana dia juga aku hilang kehidupan aku selama setahun." - Safiyah

No comments:

Post a Comment